UPS Történetének legnagyobb bővítését hajtja végre UPS My Choice® szolgáltatásában

A UPS bejelentette, hogy 96 újabb országra terjeszti ki UPS My Choice szolgáltatását, ezzel az összesen 112 országban és közigazgatási területen érhető már el.

Az Ázsiába és a csendes-óceáni térségbe, Afrikába, Latin-Amerikába, az Indiai szubkontinensre, valamint a Közel-Kelet térségébe, illetve számos európai piacra is belépve a csomagszállítás-kezelő szolgáltatás a világ valamennyi nagy e-kereskedelmi piacán elérhető lesz az idei ünnepi szezonra.

A bővítés, mely jóval meghaladja a UPS My Choice szolgáltatás eredeti 16 országos elérését, két ütemben valósul meg: az első ütemben a nyáron 48 országban vált elérhetővé a szolgáltatás, a második ütem pedig újabb 48 piacot von be az elkövetkező az elkövetkező időszakban.

“A UPS My Choice felhasználói email üzenetben értesülnek a kézbesítés megindulásáról, annak idejéről a kiszállítást megelőző napon, illetve a sikeres kézbesítésről is” – mondta el Nando Cesarone (képünkön), a UPS International elnöke. Hozzátette, a szállíttatóknak a szolgáltatás révén kevesebb ügyfélérdeklődésre kell reagálniuk, kevesebb az elmaradt kézbesítés is, miközben a felhasználók jobb láthatóságot kapnak, sőt sok esetben arra is lehetőségük nyílik, hogy a kiszállítás helyszínét és időpontját módosítsák.

A hét éve bevezettet szolgáltatás történetének legnagyobb bővítése egybeesik a UPS My Choice 52 milliomodik tagjának belépésével, melyből több mint hatmillió Európában található. A méretnek és földrajzi kiterjedésnek ilyen mértékű kombinációja komoly előnyt jelent az e-kereskedelem résztvevőinek, miközben a határokon átívelő e-vásárlás folyamatosan nő.

A globális bővítés révén a fogyasztók hasznos figyelmeztetéseket kapnak telefonjukra, melyek segítségével kényelmesebb a szállítmányok kezelése. Ahol a technológiai feltételek adottak, a felhasználók elirányíthatják csomagjaikat egy UPS Access Point felvételi helyre, más címre küldhetik azt, vagy másik naponis kézbesíttethetik. Jelenleg több mint 28 ezer UPS Access Point helyszín érhető el világszerte, ahol az ügyfelek biztonságban tudhatják csomagjaikat, és kényelmesen, a saját időbeosztásuk szerint vehetik át azokat.

Az új célországok bevonása a UPS My Choice programba UPS azon képességén nyugszik, hogy a cég megérti a digitális korszak igényeit. A cég globális UPS Pulse of the Online Shopper kutatása szerint a fogyasztók, és különösen a városi környezetben élők egyre inkább hajlanak az alternatív kézbesítési opciókat igénybe venni, illetve e lehetőségek különösen népszerűek az online vásárlók körében. A UPS My Choice program kibővítése nagyobb láthatóságot biztosít a az ügyfél számára kiszállítási folyamat során, akárhol és akárhogy is kívánja megkapni a csomagját.

“Miközben a UPS már több mint negyed százada nyújt nyomon követési szolgáltatást, ma már a fogyasztók több választást, a nagyobb ellenőrzés lehetőségét és kényelmes megoldásokat is keresnek” – mondta el Cesarone. “Az újabb célországok bevonásával a szolgáltatásba azt üzenjük, hogy biztosítani kívánjuk mind a szállíttatók, mind az ügyfeleik számára a szükséges eszközöket a csomagjaik célba jutásához.”

Kapcsolódi híreink

Leave a Comment